تقدیر نامه

من جاء بالحسنه فله خیر منها              نمل 89


کسانی که کردند کار نکو                    ببینند پاداش بهتر از او


سرکار خانم سرمدی


از اینکه با سعه ی صدر و کرامت طبع با عنصر اخلاق، تدین و تخصص در جهت انجام  فعالیت در وبلاگ انجمن مهندسی صنایع دانشگاه طی یک سال خورشیدی  با هوشمندی و هوشیاری اهتمام ورزیدید ، تشکر نموده و حال که قصد جدا شدن از فعالیت های وبلاگ را دارید لازم دانستم تا از طرف خود و تمام نویسندگان وبلاگ برای شما آرزوی سلامتی نموده و امیدوارم در تمام مراحل علمی و زندگی خود موفق باشید

                               مدیریت وبلاگ

                          محسن اسفندیاری



نظرات شما عزیزان:

غریبه نیست
ساعت16:35---21 اسفند 1392
خسته نباشید

خودم
ساعت16:27---20 اسفند 1392
خانم سرمدی بازم سلام من که چیزی یادم نمیاد که از جانب شما باعث دلخوری شده باشه و تازشم گذشته ها گذشته شما فقط قول بده که سرت خلوت شد بازم برگردی

جعفری
ساعت11:23---20 اسفند 1392
دوست خوبم خیلی دلم برات تنگ میشه
شما خیلی مفید بودی برای وبلاگ
همیشه جات خالی می‌مونه
قول بده هر وقت از مشغله هات کم شد. دوباره برگردی
این نظر هم از طرف خودم هم خانم سلطانی اخه ایشون نیستن رفتن مشهد


سرمدی
ساعت7:51---20 اسفند 1392
ضمن عرض سلام خدمت تمامی دوستان بامعرفت و تشکر و سپاس از جناب آقای اسفندیاری که با گذاشتن این پست مثل همیشه من رو شرمنده کردند.من همین جا از تمامی دوستان علی الخصوص عزیزانی که من باعث دلخوریشون شدم معذرت می خوام و امیدوارم به بزرگی خودشون من رو حلال کنند ولی شما همه این اشتباهات رو بذارید به پای غرور جوانی!!!!!!!!
من فکر نمی کردم با رفتنم کسی به فکر ویاد من باشه واصلا متوجه نبود من توی وبلاگ بشه.به خاطر همین تصمیم گرفتم بدون خداحافظی برم.ولی مثل فیلم های هندی داره اشکم سرازیر میشه!!!!!!!!همه میگن بیــــــــــــــــــــــــــــ ــــا من میگم نمیـــــــــــــــــــــــــــ ــام...(با خنده)
با این همه ابراز لطف پس بذارید ازتون خداحافظی کنم وبرای تک تکتون آرزوی سالی خوب وبه دور از هرگونه مریضی داشته باشم.
من از همه شما بچه ها ممنونم شما مثل همیشه به من لطف دارید و من هم مثل همیشه شرمنده شما ،امیدوارم همتون من رو حلال کنید،تقریبا از بقیه بچه ها هم حلالیت گرفتم فقط دو سه نفر دیگه موندند که مهمترینشون جناب آقای خودم هستند.


جناب آقای خودم این قسمت خطاب به شماست:من بعد از اون جریانی که پیش اومد خیلی ناراحت شدم و منتظر یه نظر از شما بودم تا ازتون عذرخواهی کنم ولی حیف خدا می خواست من رو مجازات کنه ومن دچار عذاب وجدان شدیدی شده بودم الان که دوباره می بینم حضور دارید همین جا در حضور تمام دوستان از شما عذرخواهی می کنم و امیدوارم من رو به خاطر اشتباهاتم ببخشید،اگه شما هم من رو حلال کنید دیگه سبک سبکم . پرواز مستقیم تا بهشت(با خنده)منتظر جوابتون هستم که ببینم می تونم تعطیلات عید برم بهشت یا نه البته اجباری نیست می خوام که از ته دل من رو ببخشید.


اعتراف:من همون قدر که تلاش کردم مخاطب بیش تری بدست بیارم دوبرابرش برای از دست دادنشون تلاش کردم.شرمنده از تمامی دوستان من از اون روزی که توی این وبلاگ اومدم دچار کم حرفی وزیاده نویسی شدم.

یاحق-خداحافظ


j,j
ساعت23:56---19 اسفند 1392
سلام....هردفه من میام نظرندم ی سوژه جدید پیش میاد،فقط خواستم بگم خانم سرمدی ای کاش میموندید،واقعا مطالبتون عالی بود ،البت صلاح مملکت خویش خسروان دانند...
راستی خودم جان خیلی میدوستیمت داوشی


زهرا
ساعت22:29---19 اسفند 1392
خانم سرمدی به نوبه خودم میخواستم از زحماتتان در این مدت تشکر کنم ولی ای کاشک که نمیرفتید و میماندید

خودم
ساعت22:19---19 اسفند 1392
سلام خیلی وقت بود که نظر نمیذاشتم ولی همیشه هستم و این بار لازم دونستم بیام و بگم ،، بگم سرکار خانم سرمدی خسته نباشید و امیدوارم همیشه موفق باشید ولی کاش نمیرفتید ،، نمیرفتید و باز بودید با مطالب زیباتون که واقعا نبودتون با اوت مطالب وسژتون خالیه ،،،،،،بیایید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 22 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ